grunt to dobra zabawa

Cuda wraz z opisem działania

na początek lista cudów:

  1. Kuźnie Hefajstosa
  2. Święty Gaj Hadesa
  3. Ogrody Demetery
  4. Świątynia Ateny
  5. Świątynia Hermesa
  6. Forteca Aresa
  7. Świątynia Posejdona
  8. Kolos

teraz trzeba by opisać każdego:

Ad1.

Hephaistos jesz bogiem sztuki kowalstwa i może obdarzyć błogosławieństwem pracę Twoich kowali. Dzięki niemu miecze staną się ostre jak brzytwa a zbroje tak mocne jakby zostały wykute przez samego Boga.

 

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 Opancerzenie wszystkich bojowych jednostek zostało zwiększone o 0, a zadawane obrażenia o 10%. 1D 7D
2 Opancerzenie wszystkich bojowych jednostek zostało zwiększone o 1, a zadawane obrażenia o 10%. 1D 7D
3 Opancerzenie wszystkich bojowych jednostek zostało zwiększone o 1, a zadawane obrażenia o 15%. 1D 7D
4 Opancerzenie wszystkich bojowych jednostek zostało zwiększone o 2, a zadawane obrażenia o 15%. 1D 7D
5 Opancerzenie wszystkich bojowych jednostek zostało zwiększone o 2, a zadawane obrażenia o 20%. 1D

7D

 

 

Ad2.

Potężny Hades rządzi światem podziemia. Może on wysyłać ohydne Gorgonen, aby swoim wzrokiem zamieniały w głazy nadciągających wrogów. Dzięki temu mamy zawsze po bitwie wystarczającą ilość kamieni do budowy muru.

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 20% kosztów surowca wszystkich jednostek, które zginęły w potyczkach we własnych miastach zostanie zwrócone w postaci Marmuru. 16h 4D
2 30% kosztów surowca wszystkich jednostek, które zginęły w potyczkach we własnych miastach zostanie zwrócone w postaci Marmuru. 16h 4D
3 40% kosztów surowca wszystkich jednostek, które zginęły w potyczkach we własnych miastach zostanie zwrócone w postaci Marmuru. 16h 4D
4 50% kosztów surowca wszystkich jednostek, które zginęły w potyczkach we własnych miastach zostanie zwrócone w postaci Marmuru. 16h 4D
5 80% kosztów surowca wszystkich jednostek, które zginęły w potyczkach we własnych miastach zostanie zwrócone w postaci Marmuru. 16h 4D

 

Ad3.

Demeter jest boginią ziemi i zbóż. Może obdarzyć Twój lud urodzajnymi glebami przynoszącymi obfite zbiory. Twój lud będzie się szybko powiększał - ale tylko jeśli będziesz posiadał wystarczającą ilość powierzchni mieszkaniowej dla nowych obywateli.

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 Przyrost ludności w Twoich miastach zwiększył się o 2/h. 1D 12h 9D
2 Przyrost ludności w Twoich miastach zwiększył się o 4/h. 1D 12h 9D
3 Przyrost ludności w Twoich miastach zwiększył się o 6/h. 1D 12h 9D
4 Przyrost ludności w Twoich miastach zwiększył się o 8/h. 1D 12h 9D
5 Przyrost ludności w Twoich miastach zwiększył się o 12/h. 1D 12h 9D

 

Ad4.

Atena jest niestrudzoną, niepokonaną obrończynią. Jako Patronka Twoich miast oraz robotników może wzmocnić mury Twoich magazynów, abyś mógł zabezpieczyć więcej surowców przed splądrowaniem przez swoich wrogów.

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 +40% bezpiecznych surowców we wszystkich magazynach 1D 7D
2 +80% bezpiecznych surowców we wszystkich magazynach 1D 7D
3 +160% bezpiecznych surowców we wszystkich magazynach 1D 7D
4 +240% bezpiecznych surowców we wszystkich magazynach 1D 7D
5 +400% bezpiecznych surowców we wszystkich magazynach 1D 7D

 

Ad5.

Hermes jest Bogiem handlarzy oraz podróżujących. Nie może znieść widoku statków, które zamiast przemieszać morskie głębiny stoją opuszczone w porcie a także widoku wspaniałych, ale niewykorzystanych towarów. Wysłucha on prośby Twoich podróżujących handlarzy, którzy pragną szybciej docierać do swoich celów. Nadaje on robotnikom portowym nadzwyczajnych sił, dzięki temu potrzebują oni znacznie mniej czasu na załadowanie statków.

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 Szybkość załadowania towarów wzrośnie o 40%. 4h 1D
2 Szybkość załadowania towarów wzrośnie o 80%. 4h 1D
3 Szybkość załadowania towarów wzrośnie o 120%. 4h 1D
4 Szybkość załadowania towarów wzrośnie o 160%. 4h 1D
5 Szybkość załadowania towarów wzrośnie o 200%. 4h 1D

 

Ad6.

Ares jest znienawidzonym Bogiem okrutnych wojen, krwawych rzeźni i masakr. Przepełnia serca okrucieństwem i nienawiścią wszystkich wojowników w obrębie Twoich miast. Nie zważając na swoje bezpieczeństwo rzucają się oni w wir krwawych starć i walczą zaciekle aż do upadłego.

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 +100 morale na jedną rundę bitwy dla wszystkich armii w Twoich miastach - również dla wrogich jednostek! 12h 3D
2 +200 morale na jedną rundę bitwy dla wszystkich armii w Twoich miastach - również dla wrogich jednostek! 12h 3D
3 +400 morale na jedną rundę bitwy dla wszystkich armii w Twoich miastach - również dla wrogich jednostek! 12h 3D
4 +600 morale na jedną rundę bitwy dla wszystkich armii w Twoich miastach - również dla wrogich jednostek! 12h 3D
5 +2000 morale na jedną rundę bitwy dla wszystkich armii w Twoich miastach - również dla wrogich jednostek! 12h 3D

 

Ad7.

Posejdon jest Bogiem Morza. Często wysłał już marynarzy, którzy nie posiadali za grosz szacunku w mylące podróże. Kto mu jednak oddaje cześć może zawsze liczyć na spokojne morze i pomyślne wiatry, które będą mu towarzyszyć aż do docelowego portu. Posejdon skraca czas podróży wszystkich statków, które rozpoczęły swoją podróż podczas aktywacji cudu.

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 10% zwiększenie szybkości statków wojennych i transportowców. 4h 1D
2 30% zwiększenie szybkości statków wojennych i transportowców. 4h 1D
3 50% zwiększenie szybkości statków wojennych i transportowców. 4h 1D
4 70% zwiększenie szybkości statków wojennych i transportowców. 4h 1D
5 100% zwiększenie szybkości statków wojennych i transportowców. 4h 1D

 

Ad8.

Kolos to statua Boga Słońca Heliosa. Potrafi on nadzwyczajnie rozświetlić promieniami słońca pochodnię trzymaną przez Kolosa, której jaskrawe i ogniste światło jest widoczne w całej Grecji i jest oznaką wszechwładnego boga wywołując ucieczkę i dezorientacje u Twoich wrogów.

PoziomEfektCzas trwaniaCooldown
1 20% wszystkich walczących wrogich oddziałów lądowych i statków zostało zmuszonych do ucieczki z twoich miast. 4 godzinny czas rozproszenia zwiększył się o 60 minut. 3D
2 40% wszystkich walczących wrogich oddziałów lądowych i statków zostało zmuszonych do ucieczki z twoich miast. 4 godzinny czas rozproszenia zwiększył się o 120 minut. 3D
3 60% wszystkich walczących wrogich oddziałów lądowych i statków zostało zmuszonych do ucieczki z twoich miast. 4 godzinny czas rozproszenia zwiększył się o 180 minut. 3D
4 80% wszystkich walczących wrogich oddziałów lądowych i statków zostało zmuszonych do ucieczki z twoich miast. 4 godzinny czas rozproszenia zwiększył się o 240 minut. 3D
5 100% wszystkich walczących wrogich oddziałów lądowych i statków zostało zmuszonych do ucieczki z twoich miast. 4 godzinny czas rozproszenia zwiększył się o 360 minut. 3D